onsdag 22. april 2015

DT Cornelia inspirerer med LID

En kollega till mej gick i pension och hon fick givetvis ett kort till avsked och tack för alla år. Då hon också fick en kryssning i present fick kortet ett maritimt tema och motivet är såklart en färja i skärgården. Den lilla glasburken har jag fyllt med kakströssel i ljusblå färg.

Modellen är ett joy fold card och det ser ut såhär när man viker upp det.

Till vänster har jag gjort en liten ficka och i den…

… stoppat ner en tag. På den har jag stämplat och embossat texten ”Presentkort” i vitt.

Och på tagens baksida står det vad presenten är för något.

Här och där har jag dekorerat med små söta hjärtan, som jag stansat ut med en die från Lil’ inker designs, som finns att köpa her.

De är så söta med ”stygnen” i kanten, tycker jag.

Och på baksidan hittar man, som alltid, min signatur i form av en personlig stämpel.

CorneliaE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar