mandag 26. januar 2015

Underveisinspirasjon fra DT-Nina

Hei alle sammen! :)

Nå er det under en uke igjen av januarutfordringen vår her i Hjerteboden og i dag vil jeg vise dere mitt bidrag til vårt tema for måneden, nemlig "nye begynnelser". 
Jeg har valgt "gravid" som min nye begynnelse. Et nytt liv. En nytt familiemedlem. En ny kjærlighet.

Arkene jeg har brukt er fra Maja Design, se den nye kolleksjonen i vår nettbutikk.

Blomstene jeg har brukt er fra Wild Orchid Crafts.

Stempelet er fra Saturated Canary og er fargelagt med Copic tusjer

De fleste av tingene jeg har brukt på dette kortet, finner dere i nettbutikken vår. Husk, at det er salg ut hele januar, så det er bare å shoppe i vei, nå som det er billigere! ;)

Håper dere føler dere inspirert til å bli med i vår januarutfordring "nye begynnelser",  vi gleder oss til å se hva dere lager!

Klem fra Nina <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar