onsdag 30. september 2015

Vinner av sommerutfordringen

Sommeren er definitivt over, det er også vår sommerutfordring,så da er det på tide å kåre en vinner. Det kom inn hele 157 fantastisk lekre bidrag og våre inspiratører har hatt et svare strev med å stemme frem sine favoritter. Så uten videre utsettelser her er våre favoritter:



1.plass: KRISTINA


2.plass: LENA



Gratulerer med vel fortjent heder og ære, damer! Ta gjerne med dere en skryteknapp fra sidebaren.

Og så den heldige vinneren av et gavekort på kr 150,- i Hjertebodens nettbutikk, som alltid utvalgt av random.org:



*tommevirvel*




Og bak dette tallet finner vi dette nydelige brettekortet fra

Gratulerer så mye, Helga! Ta kontakt med oss på hjerteboden'at'gmail.com for å få gavekortet ditt. 

Tusen takk til alle som deltok! I morgen kommer det ny utfordring og nye muligheter for å vinne, så heng med!

1 kommentar:

  1. Skjønner at tiden har vært hektisk etter at jeg begynte på skole, når jeg først får med meg dette nå ;-) Men tusen takk for at jeg ble stemt frem som favoritt. Jeg er superstolt :-)

    SvarSlett