onsdag 24. juni 2015

Vellum

Vellum fortjener å være med i dagens scrapping<3
Så anvendelig og så mye kult man kan gjør med det..

Linn ga meg ett fantastisk tips, Print på vellum.. Ah, har du hørt noe så kult, en verden av muligheter åpnet seg og pinterest ble min bestevenn...
For selv om jeg har brukt vellum til litt forskjellig, mest som die cuts og til å stemple på, og litt til å lage shaker cards til project life, så hadde jeg ikke i min villeste fantasi tenkt på at jeg kan printe på vellum...

Jeg hadde sendt minsten i barnehagen der de skulle ha sjørøver-fest sist uke, og ville scrappe ett av de bildene da jeg måtte prøve denne teknikken.

Fant sjørøverbidler på pinterest, du kan se printeveggen min her:D

Når jeg printer ut så store bilder som jeg har gjort her, så vil vellumen krølle seg av fuktigheten fra blekket, så har varmepistolen klar så vil det gå helt fint...

Bakgrunnen er craft-kartong som jeg har malt med forskjellige blå glimmer mist, og stemplet med ett bakgrunnstempel og hvit stempelpute.



Begge flaggene er i vellum, i tillegg har jeg punchet ut små sirkeler i grønn vellum


PIRATEN VÅR, er i grønn vellum med Lill inker design alfabet dies



Jeg har brukt:
Vellum: pakken det grønne er fra, hvit vellumDies kartong

Er det rart jeg digger vellum?

2 kommentarer:

  1. Wow, tak for et spændende tips. Det skal prøves!

    SvarSlett
  2. Flott LO. Fikk jo lyst å finne frem vellum jeg også:-)

    SvarSlett