fredag 5. juni 2015

Underveisinspirasjon med DT-Nina

Vår pågående utfordring handler om bryllup/kjærlighet og DT-Nina har laget et helt fantastisk bryllupskort/eksplosjonsboks, bare se her:

 Motivet på toppen av boksen er fra Mo Manning og fargelagt med Copics.

Inni boksen er det gjemt en bryllupskake. Motivet her er et ministempel fra Magnolia. Blomstene er fra min blomsterfavoritt Wild Orchid Crafts. Disse finner du i vår nettbutikk, som akkurat har blitt "pusset opp" - ta turen innom her: Hjerteboden.

Her ser man både lokket og innsiden av kortet, med kaken i midten.

Baksiden av kaken er ganske enkel, med mye blonder/bånd/perler.

På innsiden av kortet har jeg brukt et sommerfuglstempel fra en av mine stempelfavoritter Stempelglede, som jeg fargelga med Copics for å matche arkene mine, kombinert med et tekststempel.

Håper dette kan ha gitt deg inspirasjon til å være med i vår nye utfordring - der temaet er bryllup/kjærlighet. Vi gleder oss til å se alt det nydelige dere lager!

Stor klem fra Nina :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar