fredag 20. februar 2015

Lite Februariinspiration

Här kommer lite inspiration till februari-utfordringen. En vinter-LO i blått. Bilden visar yngsta barnbarnet Alfred, som är ute och åker skoter med pappa en härlig vinterdag alldeles nyligen. Bilden är tagen med mobilen och egentligen inte speciellt tekniskt bra, men den visar ändå så stor glädje och har så fin stämning att jag ville scrappa den.

Och ibland, speciellt när jag suttit länge och pillat med små foton på PL-sidor, är det så befriande härligt att få jobba med ett stort foto, som här.

 Pappren är från Maja design.

 Rubriken har jag stansat ut med ett lite äldre QK-alfa (Heidi Swapp) i foam och klistrat fast lite "slarvigt". Det ger lite djup och det gillar jag.

Bland blommorna har jag placerat några halvpärlor i matchande färger. Det fyller ut och är vackert, tycker jag.

//Cornelia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar