søndag 10. februar 2013

Inspirasjon med copics ♥

Hei og gratulerer med dagen alle mødre der ute ♥

Her kommer et kort jeg har laget med litt forklaringer og detaljer :)

Motivet er fargelagt med copic markers. 
Mønsterpapirene er fra Maja design, kolleksjonen Skjærgårdsliv

Jeg har også brukt copics til flere ting enn bare å fargelegge motivet.



Tallene er stanset ut med Tim Holtz XL alphabet die. Så har jeg fargelagt tallene med copics i samme fargenyanse som brukt på kjolen på motivet. 
Så har jeg lagt en del lag med glossy accents på tallene for å få den hevede effekten. 


Så har jeg også brukt copics til å få fargenyansen til å matche motivet ved å bruke Copics Airbrush





Da håper jeg du ble inspirert til å finne veien til hobbyrommet :)

Husk å også utfordringen vår i februar - hvor vi vil se vinter/snø inspirerte kort. 
Flott premie til vinneren ♥

Husk også morsdags tilbudet i Hjerteboden, kjøp 15 copics får 1 gratis -samt fri frakt ut dagen idag :):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar